Followers

Wednesday, September 8, 2010

...and so i decided to wait!



beria-ia ni. vrroomm vrooomm tergopoh gapah drive laju-laju pergi KLCC tadi. berkobar ya amat nak beli iPod Touch ni. terus keluar duit dulu RM600 + RM300 dalam tangan. RM300 tu setelah menukar duit rupiah yang gi bandung hari tu dapatlah dalam RM250 pastu lagi RM50 tu diambil dari bajet duit raya untuk anak sedara. hah kejam. mula-mula masuk sampul RM5 tapi oleh sebab saya tamak haloba terus tukar jadi RM3. kesian mereka. bersabarlah anda mempunyai makcik sebegini.

tapi bila sampai-sampai kedai machines tu...bukan dah habis iPod Touch tu..rupanya ada clearance sales! iPod Touch 8GB hanya RM699! yang 32GB hanya RM899! wahhhhh!!! ($_$) mata berpinar tanda eksaited. dah get ready ni nak keluar kan duit dari purse yang gabak. aleh aleh salesman tu kata why don't you wait for the new iPod Touch? will be out in 2 weeks time!

pffftttt????!!!!

apa features yang bezakan iPod Touch baru dengan iPod Touch yang lama tu? gila skema saya tanya al-maklumlah saya ni bukanlah gadget freak. the new iPod akan ada camera with 5 megapixels dan boleh buat video recording. kalau online boleh buat video call through skype or ym. yang 8GB tu RM829 and yang 32GB RM1079.

wink! wink! ok terus decide tunggu lagi 2 minggu baru beli. so nanti, perjalanan pulang ke kampung akan rasa bosan sebab tak dapat tengok cerita jepun on an iPod Touch. ohhh...


No comments: