Followers

Friday, December 17, 2010

salah ayat


sedang enak tidur siang al-maklumlah cuti kan semalam sekali tu talipon berbunyi. demmit. kacau noks. dengan mamainya menjawablah panggilan tersebut. "hello ezzan, esok meeting pukul 9 pagi jadi kan?" dalam hati ishh bukan ke dah postpone ke pukul 3 ptg. mesti takde orang email lagi maklumkan pindaan waktu cewah pindaan inda. "dah postpone ke pukul 3, supposedly xxx email cakap postpone. takpe nanti i maklumkan ye i'm on leave today"..."oh ye ke sorry sorry!"

saya pun apa lagi noks. bukak laptop cepat-cepat dan terus tulis email tanpa membacanya balik konon rasa dah habis betullah tu ayat-ayatnya...


"adalah dimaklumkan bahawa xxxxx yang dijadualkan pada hari Jumaat jam 9.30 pagi telah ditunda ke jam 3 petang. segala kesulitan amatlah dihargai. sekian, terima kasih."


SEND.

....

....


ehhh waittttttttt!!!!.....segala kesulitan amatlah dihargai????!!!!

*pengsan*



note to oneself : never write an email with your eyes half closed. okthxbai.


4 comments:

Apple Cute said...

hahahhaha lawak sey ...ke memang ko maksudkan begitu?wakakaka

Ezzan Yusop said...

ayu : hahaha itulah padahnya copy paste ayat. ayat yg aku copy tu "segala kerjasama amatlah dihargai". aku delete kerjasama ganti kesulitan tp dihargai terlupa nak delete. hahaah! sengal x aku ni.

dd dudu said...

mesti penerima tu terasa macam diperli, kuikui

lawaknyeee

Ezzan Yusop said...

dd : hahaha mcm diperli kan ayat tu. xde niat noks. hehe!