Followers

Tuesday, December 21, 2010

setelah 6 bulan...


remember this post?


dulu saya pernah tunjuk gambar meja saya selepas 2 minggu dan 6 minggu saya mula kerja baru ni. dalam entry tu (click post tu kalau nak tengok macam mana rupa meja saya dulu) i was kind of wondering macam manalah meja saya nanti lepas 6 bulan. ye diam tak diam dah 6 bulan ghupenya saya berkhidmat dengan kerajaan. masih rasa budak baru lagi walaupun dah banyak noo kerja yang kena buat kalah orang yang lama berkhidmat. siusiusiu. ok ok itu hanya mukadimah je. nah gambar meja setelah 6 bulan.

...

...

...

...

....tadaaaa....


masih ada rupa sebuah meja kan walaupun bersepah sampai kadang-kadang tak ingat dokumen letak mana pastu mula kelam kabut cari atas meja. kecahkan semua. huhu.


update : oleh sebab ada diva request nak jadikan ini sebagai tag, baiklah silalah ye kome-kome ni buat tag ini ek. tak buat siap. i very the merajuk uols.

- dd de diva ;p

- rosa rosi

- zida zizi

- ayu yuyu

- lina linen (eh motif linen? lina kan suka kain kan kan kan ;p )


11 comments:

dd dudu said...

cepatlaa tag dd, hahaaaa nak upload gamba meja gak.. kuikui gila kuasa x

Ezzan Yusop said...

dd : miahahaha sungguh the diva tau u. ok ok i tag u ek. ;p

nurul azida ahmad said...

muahahaha. dd suh tag, abes i pun kene tag ye. no prob! tgh rajin mengupdate blog ni...hihihih

Siti Mas Hidayu said...

ok malam ni la aku nak buat ^_^..erk...tp keadaan meja ku tidak terkawal le..hehehe malu

Ezzan Yusop said...

zida : hehehe tu la lgpn i nak tgk gak meja pegawai gaji besar ni. cewah. muahaha ;p

ayu : malu inda! that's the whole point baby cewah ;p

noname said...

fiuu~ ;P

rosealley said...

u aaaa, malula i, huuu, meja bersepah..kemas dulu aci x??haha

Ezzan Yusop said...

kheri : bunyi apa tu. hahah.

ros : aigoo mana aci noks kemas dulu. nanti nampak u xbuat kerja lak bila meja bersih. hahah! ;p

dd dudu said...

maksud noname tu die menghela nafas tanda lega namanya x disenaraikan. ezann masukkan nama die skang, tgk die buat bunyi apa, hiu hiu

eh motip lina linen? nak gelak bole? kui kui kui

noname said...

terlepas~ ;P

Anonymous said...

bestnya meja cmtu. rs mcm bos plak:)