Followers

Friday, February 18, 2011

bad bad dreams


I was having terrible nightmares for the past couple of weeks. Mula-mula saya mimpi zombie. Boleh lak mimpi saya pergi rumah rossa and masa tu ada zombie attack! (damn you the walking dead!) and lepas park kereta dekat area rumah terus lari lintang pukang masuk rumah rossa (padahal tak pernah pun pergi rumah rossa yang baru ni). And bila masuk rumah tu tengok-tengok dd, kheri n idzuan semua ada dalam rumah tu. And also ada ustaz tengah baca ayat-ayat Quran nak halau zombie tu. Tp zombie tu dah macam syaitan. Sebab dia gegarkan rumah sambil cakap bergema. Saya terpandang tingkap and kat situ zombie tu tengah pandang saya. Serammmmm...terus saya baca ayat kursi kuat-kuat dalam mimpi tu. Lagi zombie tu marah, gegarkan rumah rossa sampai rasa nak roboh.

Satu lagi dalam mimpi saya yang lain, saya mimpi (mimpi dalam mimpi get it?) saya kena kacau dengan hantu. Lagi takut sebab macam real walaupun tak nampak muka hantu macam mana (xmo pun tengok). Saya jerit dalam mimpi tu. And bila saya terjaga dalam mimpi dlm mimpi tu (damn dah macam inception dah) keadaan gelap gelita. Fyi, i'm afraid of the dark. Saya nangis bila tak boleh nak buka pintu bilik siap baling-baling bantal kat pintu meraung supaya mak ayah selamatkan saya huhu...then, saya terjaga dari mimpi utama. Masih terkejut sebab gelap. Saya memang tidur buka lampu bilik air. Sebab tak boleh tidur dalam gelap. Tanya dd, rossa and ummu, mereka dah arif dah pasal ni hihi. Neway, bila saya bangun tu terus jalan laju-laju gi bilik air buka lampu and pintu luas supaya cerah. Tapi lepas tu saya rasa penat sangat. Like i said, macam real...


Published with Blogger-droid v1.6.6

3 comments:

dd dudu said...

tah2 sebenanye real ;p ezan je rasa cam mimpi ;p

dd lari dulu eyyyyy~

noname said...

shott!! mimpi utama seh.. mcm.. bilik meeting utama.. dewan utama.. ;D

Ezzan Yusop said...

dd : kejarrr dd *gaya zombie kejar* hohoho!

kheri : muahahahhahaahha deyyy dunno how to explain. ckp je mimpi utama. *sungguh meeting oriented kan kahkah*