Followers

Tuesday, May 22, 2012

kalaulah



kalaulah aku ada duit yang super banyak, mesti aku tak perlu bekerja makan gaji...
kalaulah aku ada duit yang super banyak, tak perlu aku buat benda yang aku tak minat...
kalaulah aku ada duit yang super banyak, mesti setahun aku habiskan masa travelling, keliling dunia....
kalaulah aku ada duit yang super banyak, tak perlu nak tunggu matta fair baru nak beli tiket huhu...
kalaulah aku ada duit yang super banyak, ingin aku belajar banyak bahasa kat dunia ni...
kalaulah aku ada duit yang super banyak, akan ku ikut ke mana saja running man cast pergi...
kalaulah aku ada duit yang super banyak, asal stress sikit je boleh pergi shopping sana sini...

kalaulah........




footnote : boleh tak nak jealous dengan orang thailand? dah 2 kali kot running man datang sana. aku ni kalau running man datang malaysia, gerentilah aku amik cuti. nak sambut dorang kat airport and nak ikut dorang ke mana saja mereka pergi...gila obses!


No comments: