Followers

Friday, May 18, 2012

working in KL



aku rasa kerja di Kuala Lumpur ni lagi banyak peghabis duit kot. konon dulu rasa macam bolehlah jimat duit kan. sebab aku tak drive ke office so tak keluar duit minyak tol semua tu lah kan dan breakfast ku most of the time disponsor oleh PaMa. tapi breakfast tu dulu je. sekarang sebab selalu keluar rumah lambat, jadi tak sempat breakfast. so akan breakfast dengan officemate.

bila breakfast dengan officemate tu kalau takat kat kantin office ni takpelah jugak kan. ni...sampai pergi breakfast kat Old Town White Coffee. takpun keluar cari mamak. or makan kat bangunan luar. lagi-lagi dapat geng yang suka makan dan merayap. syiok habislah kan.

lunch pulak? toksah cerita eh. setiap jumaat mesti keluar. last week ke Wangsa Walk. tadi ke Jusco AU2. last-last week pergi makan ikan bakar dekat area Pasar Keramat. minggu-minggu yang akan datang, dah plan nak pergi Ampang Point lah, Sogo lah, karaoke lah. wahh heaven sangat! seronok pun ada. tapi...confirmlah lagi banyak guna duit kan. tu tak masuk yang online shopping lagi. adalah dalam aku habis RM300 camtu beli baju. pheuww...and tak masuk yang hampir setiap petang aku bertapa kat Suria KLCC tu. kalau kat KLCC tu, selama mana nak tahan tanpa membeli apa-apa kan lagi-lagi kaki shopping macam aku ni. macam semalam. takde motif aku pergi beli komik Dik Cerdas dengan accessories kat Vincci. hahaha...nasib baik ada bisnes Premium Beautiful tu kan. nafsu membeli-belah tu terlayan jugaklah kan. miahaha. 



ni pun, budak-budak office ni dah plan, before puasa, nak shopping raya dulu kat Jalan TAR sebab tak kuasa nak gi sana masa bulan puasa. kerlasss kan weols.... aku dah konfius dah. aku nak bekerja ke nak berjalan ni? haha ;p




No comments: