Followers

Tuesday, August 28, 2012

OMK : hana kimi versi korea


kembali kita ke segmen 'oh my korea!' setelah berehat selama sebulan, diacarakan oleh pengacara kesayangan anda.....ezzan minho! seperti sebelum-sebelum ini, segmen OMK akan memaparkan drama-drama korea yang saya rasa berbaloi ditonton mengikut selera saya. haha.....sejak bila tah blog aku ni ada segmen kdrama... 
 
ikenai taiyou na na na na...

pada yang sangat obses dengan drama Hanazakari no Kimitachi E - drama jepun yang super kelakar, super best, tengok berulang kali pun tak bosan....another version is coming out guys! bagi aku, drama Hana Kimi yang jepun ni the best jdorama lah so far. so, when i heard that the korean are also producing their version of Hana Kimi, i get so excited. nak tahu sapa akan pegang watak Sano Izumi, Ashiya Mizuki dan yang paling penting...Nakatsu!!!!

now, i present to you the korean version of Hana Kimi - To The Beautiful You

Sulli (Jae Hee a.k.a Ashiya) &  Minho (Tae Joon a.k.a Sano)
handsomenyeeeeee Minho


sekarang ni dah 4 episod aku tengok. so far, dari segi jalan cerita aku rasa not bad, first episod dah gelak-gelak...cuma yang aku frust....bab karakter especially yang melakonkan watak Nakatsu. tak segila dan tak sekiut Ikuta Toma!!! uwaaaa.... Nakatsu lah pembuat aku gelak selalu. pastu ketua dorm korea tak segila ketua dorm jepun. alaaaa....dorang penceria cerita tau. and also doktor sekolah tu. tak se-best doktor jepun tu. 

tapi aku rasa tak fair lah kan, baru 4 episod aku dah judge the book by the looks (peribahasa baru). takpe, let's give it a try...


No comments: