Followers

Tuesday, January 11, 2011

stressed baby!


hai. saya stress. bukan bukan. bukan nama saya stress. tapi saya sedang stress. stress saya sangat dahsyat. bila stress yang dahsyat dia akan jadi emo. dan bila emo, asyik nak keluar je air mata ni. nak nangis. kalau saya stress memang saya akan rasa nak nangis. tak tahu kenapa. memang dari zaman programming lagi (cewah!) dan selalunya saya akan mendiamkan diri. rasa macam please don't talk to me. tu yang bila orang minta tolong tengokkan pc pun saya stress, rasa nak marah pun ada. padahal orang tu minta tolong saja kan. tapi nak buat macam mana. perasaan marah tu mengatasi segala-galanya. orang bergurau dengan saya pun saya nak kecil hati, terasa hati walaupun senyum di depan tapi dalam hati makan dalam siot padahal selama ini biasa je bergurau-gurau. ish ish hormon hormon.



No comments: