Followers

Saturday, April 9, 2011

kaki wayang

for the past two weeks, saya ni asyik jeee tengok wayang. asal balik dari kerja je pergi tengok wayang. asal kena kerja kat KL je balik tu singgah KLCC mesti gi tengok wayang. sampai dah wondering cerita apa saya nak tengok ni ek. akan hampa kalau cerita yang ingin ditengok tapi tak show lak kat wayang tu. ni semua start lepas balik dari induksi hari tu.

kira dari 24 Mac hari tu sampai lah 8 April semalam, odah dah tengok 6 filem dah noks. mula-mula tengok Merong Mahawangsa. tengok sorang je lepas balik induksi tu dengan beg besar sekali belum sempat sampai rumah, jejak kaki kat JJ dulu. lepas Merong, tengok Battle LA dengan geng bandung during the weekend. then lepas kerja hari Selasa, rasa macam bosan nak kena tunggu bonda (ececeh!) lama tengok cerita Rango kat KLCC. pastu tengok cerita Cun! lak sebab pakwe remy ishak berlakon. i jatuh cintaaaa sama dia. lepas tengok Cun! minggu yang sama juga saya tengok Just Go With It. semalam saya bosan nak release tension sikit lepas tak habis-habis meeting, lalu saya tengok cerita Rio.



semua filem best. Merong best gak. rasa macam handsome noo lah si Stephen Rahman ni. Battle LA saya tengok sampai rasa penat. sebab apa penat? asyik perang je sampai rasa bila nak habis ni? asyik tembak-tembak. hehe. Rango pun ok lah gak walaupun mula-mula macam agak bosan pun ada tapi lama-lama tu macam ok (ceh ke sebab terbayang Johnny Depp tu yang boleh layan je cerita ni..hehe). Cun! pulak...wahhhh best-best. rasa sesuai sangat Maya Karin dengan Remy Ishak ni walaupun dalam hati ada cemburu tengok mereka wuwuwu...Just Go With It memang kelakar der. adalah juga banyak scene X-rated and banyak potong tapi still boleh accept lah. (motif mata kanan bengkak macam tembel lepas tengok cerita ni? hoho). then the latest one, Rio. antara 6 filem yang saya tengok, paling disukai tentulah.........Rio!! best woahhh. saya gi tengok sorang pun asyik duk gelak. lagi-lagi terbayang jesse eisenberg jadi Blu. comelnyeeee lah burung-burung tu. rasa nak cium je.


so, what's next to watch? rasa macam nak tengok cerita Source Code. wahh kemain kooo mentang-mentang sekarang dah tak jadi programmer, rindu nak tengok source code. ahaks!






1 comment:

nisa ~ shasha said...

source code best! sila tgk~ lalala