Followers

Sunday, May 8, 2011

iPhone ooh iPhone

kenapa tiba-tiba rasa macam nak beli iPhone 4 ni? kheri! this is all your faults. siapa suruh tanya macam-macam pasal iPhone 4 hari tu kan odah dah tergoda. oh my! the temptations tu kuatnye lah.  rasa macam nak jual je Sony Xperia X8 tu and gantikan dengan iPhone 4. isshhh...ni yang tak suka ni bila hati ni dah mengidam sangat. nak kata mengandung, dd yang mengandung. saya lak yang mengidam. haha.

nak minta duit kat ayah kang ayah suruh buat pilihan pulak. nak iPhone 4 ke or MacBook Pro. of course lah saya akan pilih MacBook Pro sebab tu lagi mahal woahh jadi kebarangkalian saya untuk mengumpul duit sebanyak itu adalah payah. nampaknya, kena tunggu iPhone 5 keluarlah. bukan sebab nak beli iPhone 5 tapi nanti mesti iPhone 4 kurang sikit harga dia macam dulu masa nak beli iPod Touch. before keluar iPod Touch 4 dulu, iPod Touch 3rd Generation tu dia kurangkan harga. bayangkan 32GB iPod 3 Machines jual RM899 je. nak clearkan stock. jadi masa tu RASANYA boleh lah kot rembat iPhone 4. cewah rasa lak hewhewhew...

iPod Touch saya yang berbaju pink.






2 comments:

noname said...

saya tidak bersalah..

Ezzan Yusop said...

kheri : guilty! as charge.