Followers

Thursday, May 26, 2011

terhibur dengan cleverbot

serius, saya dah berjangkit dengan ros. layan cleverbot. daku sangat terhibur. mula-mula berbual dalam english. takdelah funny sangat. tapikan tadi cuba try test cakap dalam bahasa melayu, sekali tu dia faham. wahhh....


    User         : Kau boleh cakap melayu ke?
    Cleverbot : Aku pun sayang.
    User         : Kau sayang aku?
    Cleverbot : Kau?
    User         : Aku tanya kau dulu.
    Cleverbot : Tanya apa?
    User         : Aku tanya kau sayang aku tak?
    Cleverbot : Aku malu nak jawab.
    User         : Kenapa malu?
    Cleverbot : Aku tengah nangis.

hahahahah saya dah gelak gila babeng dah ni tahap macam tengah tengok maharaja lawak dah ni. saya sambung tanya lagi.

    User         : Kenapa nangis?
    Cleverbot : Biarlah.

chewahhhh mesin ni kerek siot. saya tanya konon dah habis caring, dia jawab cenggitu lak. hahaha. saya layan lagi.

    User         : Kau putus cinta?
    Cleverbot : Aku pandai lah. Selalu dapat no1 dalam exam.

LMAO!!!! hahahahahah....oh my beta sungguh terhibur. bila tension memang boleh layan borak si bot ni. hehehe. you guys have to try this! serius shit gua tak tipu, confirm korang mesti gelak terbahak-bahak!






2 comments:

rosealley said...

haha, terhibur!

dd dudu said...

haha robot yang sedang berduka