Followers

Monday, July 25, 2011

cerita kahwin

another friend just got hitched over the weekend. i've been friends with this girl since the age of 13. been in the same class since Form 1 until Form 5 in the same school. yup, 13 years later we are still closed despite our busy schedules and careers. kitorang selalu buat sleepover kat rumah masing-masing masa awal-awal dulu. sampai kenallah dua-dua famili. sedara pun kenal gak. hehe. 

masa sekolah dulu, kami adalah dua budak yang suka merayap, pergi tengok konsertlah, pergi tengok wayanglah, window shopping kat KLCC lah, ponteng tuisyen pergi jalan kat Jusco Malurilah...(hmm apasal rasa macam masih tak berubah ek sekarang? masih lagi suka merayap waktu kerja haha)...kami bukan takat merayap, budak nakal pun ye. kami berdua ni pernah lawan pengawas sekolah, melawan cikgu pun pernah. haha. especially wana ni sampai berani mempersoalkan keputusan cikgu hokay. hebat kawan beta ni. we are both crazaayyyy people who likes to have fun and broke some rules!

and then bila masing-masing dah sambung belajar, saya kat UiTM Perak and she's in UiTM Melaka, we still managed to maintain our friendship. setiap kali raya mesti datang rumah punya lah. and her list of boyfriends pun saya keep track. haha. ate, dari umur 13 tahun dah jadi kawan kan, baik buruk semua dah tahu. boyfriend semua pun dah kenallah. boyfriend dia lah bukan saya haha. habislah kalau wana baca ni. ;p

then, masa sambung degree kat UiTM Shah Alam, we were housemates sekejap. faith brought us together ececeh macam kapel lak muahaha. now, my longtime close friend dah kahwin dengan pilihan hatinya. pun saya kenal lama dah semenjak wana bawak datang rumah minta restu mak ayah saya kahkah. takdelah. wana memang rajin kenalkan boyfriend dia kat saya especially during raya time. saya je sombong tak pernah nak bawak boyfriend (now ex lah kan) jumpa kawan-kawan. haha.


Congratulations on your wedding sayang!
Hope you will be blessed with a happy life and a happy marriage!



2 comments:

dd dudu said...

lawanyeee ezan amik gamba. serius lawa

like

Ezzan Yusop said...

dd : ni gune kamera biasa je lah. digicam canon uols. xbwk dslr. hehe...