Followers

Sunday, July 24, 2011

saya dah nak kahwin?


masa kat kenduri kahwin member (will blog about it later) hari sabtu lepas, jumpa housemate lama. salam-salam cium pipi kanan cium pipi kiri then soalan pertama yang keluar dari mulut dia...

 ....
 ....


"ezzannnn...betul ke ezzan nak kahwin hujung tahun ni?!"



HAH??!!



gulp! daku terkesima sebentar. macam blank sekejap. lambat sikit nak menjawab soalan itu. "hujung tahun ni?" saya tanya dia balik. ada manyak konpius woo. siapalah yang buat kontroversi ni. daku terasa seperti Rozita Che Wan bila orang tanya dia bercinta dengan Shahir ke haha takde kena mengena. ok sambung cerita.

"calon pun takde macam mana lah nak kahwin hujung tahun ni..." saya balas bila hilang sikit konfius tu. pastu dia cakap lagi. "habis tu, hari tu ezzan tulis kat facebook kata cuti tinggal sikit je macam mana nak kahwin tahun ni..."

LMAO. kahkahkahkah hadoyaiiii saya gelak sambil peluk housemate itu....pandai dia buat lawak. daku terhibur sangat hahaha. memang saya ada tulis "cuti tinggal 20 hari, macam mana nak kahwin tahun ni? ;p" tapi tak sangka lak ada yang take it serious. saya main-main je dalam facebook tu...lagipun motip nak kahwin tahun ni? johnny depp pun belum masuk Islam ;p



No comments: