Followers

Wednesday, August 24, 2011

kiamat sudah dekat




few nights ago, i had a dream about the doomsday. judgement day. pretty scary. i was trembling, shaking and crying my heart out in that dream. the skies were being torn apart. the sun, the moon and the stars were nowhere insight. everything started to crumbled down to the ground. everyone was trying to save themselves. screaming for life. a complete chaos. i remembered the last thing i did was looked at my parents with teary eyes and said to them…

“Ampunkan semua dosa-dosa saya, mak…ayah!”


….and with that, i woke up abruptly. shivering and sad.


8 comments:

rosealley said...

takutnya mimpi ezan ni T_T

Ezzan Yusop said...

rossa : kan? ezan bangun2 tu nangis. uhuk uhuk :'(

Idzuan Rosli said...

Hem.. masa tido balik waktu pagi tadi aku pun mimpi malapetaka.. masa dalam mimpi tu aku tengah pergi surau atas bukit dan masa tengah amik semayang bukit tu macam terbalik dan runtuh. Ngeri tapi aku selamat dalam mimpi aku tu. Apakah messagenyer itu... hem

dd dudu said...

untungnya.. nk jugak mimpi cmtu ;O

- keri malas logout -

dd dudu said...

wahh ezan dan izuan mimpi mende yg lebih kurang pada minggu yg sama? :O

-dd dudu yang sebenar-

dd dudu said...

idzuan: mimpi lpas subuh tidak dikira ;o

- keri curik identiti -

Ezzan Yusop said...

idzuan : kan...apa msgnye? bulan puasa lak tu...

keri malas logout : ni dah kali kedua mimpi pasal kiamat.

dd dudu yg sbenar : dd pnh mimpi x pasal benda2 mcm ni?

keri curik identiti : haha. betul gak kan... ;p

nurul azida ahmad said...

zida pun aritu ada mimpi pasal kiamat/malapetaka ni. tetibe terigt kat post ezzan. sangat jelas jugak..takut...tiap2 ari dok pk..huuuu~