Followers

Wednesday, August 17, 2011

tak reti bersyukur




amboi amboi cik salmah. suka hati kau je ek cakap dan mengadu orang lain yang team kau lemah lah, tak boleh diharap lah, yang ada pun nak minta tukar lah...eh sedarlah diri kau tu sikit! kalau orang bawahan ni takde kau ingat kerja kau tu boleh jalan? kau ingat projek kau tu boleh berjaya? kau ingat tanpa orang bawahan ni kau boleh dapat anugerah cemerlang? 

kau jangan lupa yang bertungkus lumus buat kerja adalah orang bawahan. dah dapat orang bergred tinggi kau siap herdik dia, maki hamun dia. tak pandai lak kau nak jaga. kau memang tak reti bersyukur!




4 comments:

Idzuan Rosli said...

Mataku atau memang putih penulisan di atas?

Ezzan Yusop said...

idzuan : hehe. dapat baca kan isi tersembunyi? ;)

rosealley said...

heee, sabar ezzan ku

Ezzan Yusop said...

ros : dpt baca? ;)