Followers

Monday, October 6, 2008

monday blues

today is THE day.
day of blues. ahaks!
hari ini saya masuk office dengan perasaan yang amat membosankan.
malas menguasai diri.
kerja oh kerja...
kenapa saya malas kerja?
sebab dah seronok cuti...
mahu cuti banyak lagi...
tidak mahu kerja
tapi nak duit...
camne tu?
hmm...

bila fikir balik, best semasa belajar.
ada cuti sem, midterm break.
cuti sampai dua bulan.
tapi duit pula tiada.
hmm...

bermulalah rutin harian sebelum Ramadhan.
akan banyak lagi kerja.
and of course, confirm ada lah hari-hari yang aku akan pulang waktu malam.
berani potong kuku la...hakhak!
masa Ramadhan bolehlah balik awal.
tidak balik malam.
ada excuse.
tapi sekarang ni...akan bertemankan bulan dan bintang la nampaknya.
[apa masalah aku nak merepek kat sini, aku pun tak tau!]
hukhuk!

6 comments:

Farah Izzati said...

ishhh jadi laa pekerja yg
CEMERLANG, GEMILANG & TERBILANG!
aku bosan sehh dok umah..

Ezzan Yusop said...

meh sini ganti tempat aku...
kalo aku jd ko, aku gi jalan...
kt jj ke...tgk wyg!
heheh..

Farah Izzati said...

ala bosan laa g ronda sorg2.. kalo korg ada best la gak.

Ezzan Yusop said...

ko dtg la putrajaya tghari...gi mkn ke skali...cewahhh!

Farah Izzati said...

bisa bole d atur buk!

Ezzan Yusop said...

nnti aku bwk ko jln ke tmpat spesel kt putrajaya...tmpat ni leh kata aku pi bape kali tah smnggu...
xyah nek kete pn..
aku bwk pi mydin putrajaya dpn opis aku je ni...hakhak!