Followers

Wednesday, October 29, 2008

10 (or 5) things...TAG!

oleh sebab aku tengah bosan dan mengantuk di office ni, aku pun buat lah tagged ni.


My Top 10 Most Favorite Food.
1) Masakan emak la...paling suka Sambal Tumis pedas!
2) French Fries McD.
3) Umai Sarawak (Kak Syafikah buat...sedap!)
4) Asam Laksa di Jusco, Mid Valley.
5) Sambal Goreng yang dimasak oleh Nyah Siti.
6) Kuah Kacang (craved for this always)
7) Spaghetti.
8) Croissant dalam flight MAS (hahah!)
9) Cheese Cake.
10) Chola Bathora di India...(ye ke aku suka? wahahah!)


10 Things I love To Do.
1) Blogging. I'm an addict!
2) Curi tulang...hobi yang paling aktif sekarang ni. hahah!
3) Kaki download...(current: Grey's Anatomy & Private Practice latest seasons)
4) Shopping. Kalau ada duitlah.
5) Pandu kereta laju-laju masa balik dari office...(masa pergi office bawa perlahan je..hehe)
6) Photography. Suka snap, browse beautiful pictures.
7) Membaca...(aku boleh habiskan RM100 untuk beli 5 novel dalam sehari)
8) Try kasut kat kedai walau masa tu tiada duit nak beli. hahahah!
9) Music. dengar apa-apa genre asal tidak membingitkan telinga.
10) Tidur la kawan. dah penat buat semua di atas, apa lagikan. Rehatlah pula.


5 Things I Love To Do When I'm EMO.
1) Doa.
2) Diamkan diri.
3) Tidur (lagi!)
4) Write on my blog.
5) Menangis jugalah kadang-kadang.


5 Types of Guys I Adore.
1) Kelakar. tapi tidak gila.
2) Tenang. tidak kelam kabut macam aku.
3) Tidak merokok kerana aku tidak mahu jadi janda awal. hahaha!
(dia kata adore je la, bukan guys you want to marry)
4) Mestilah ada akal. Tak reti bergaya takpe, asalkan bijak!
5) yang sentiasa mengingati Allah. aku ni memang mudah tertarik dengan orang yang alim.
(aku bukanlah alim pun)


5 Things I Love To Do When I'm HAPPY.
1) Nyanyilah kot. sebab tahu suara aku memang sedap.
2) Senyumlah, senyumlah...ahai, cik mek molek! (tengok aku dah nyanyi)
3) Berkongsi dengan kawan. (berborak la tu maknanya)
4) Akan layan orang yang mengjengkelkan aku selama ini dengan baik. sebab happy kan.
5) Buat kerja rumah. selama ni kena suruh je, mulalah malas. tapi kalau aku tengah happy, bila disuruh tu, cepat je buat.


5 Things I Wish To Happen.
1) Give peace a chance. (macamlah aku ni miss universe nak cakap macam tu kan...hahaha!)
2) Dapat duit banyak tanpa perlu penat bekerja.
3) Kebahagiaan, kejayaan dan keselamatan didunia dan diakhirat.
4) Rumah aku ada berderet kereta Porche, BMW dan Merz. (ni kalau betul-betul berlaku ni, kena sewa satu taman nak park kereta je...hahah!)
5) Eveything is free. tol free, minyak free, api free, air free, internet free...(amboiii! macam tidak logik kan, mada ada benda free sekarang)

5 People I Want to Tag
1) Dila
2) Fibo
3) Emmy
4) Ayu
5) sesiapalah yang terasa nak buat tag ni.

No comments: