Followers

Friday, October 31, 2008

penutup Syawal

di office ada jamuan.
oleh sebab bengkel ditunda dan tak sempat nak cancel.
jadi catering tu dipindahkan di office.

aku dan zida pula bawa bekal.
masing-masing bawa lauk extra.
aku dengan sayur campur dan sambal tumis ikan bilis.
zida dengan kubis masak lemak dan sambal sotong.
fazira pula bawa ayam goreng kunyit.
(fahmi bawa perutnya sahaja. ahaks!)
ditambah dengan lauk catering itu lagi.
ayam paprik, sotong masak lemak, ikan goreng, ulam dan sambal belacan.
tak ketinggalan, tembikai dan epal.
kami siap bentang suratkkhabar.
makan kat atas lantai.

maka terjadilah majlis penutup bulan Syawal.
yang tidak dirancang sama sekali.


ps : patutlah pagi tadi aku macam malas nak masak nasi! aiyaa..
hmm, ada lauk lebih ni...pas kat megat la. suruh dia habiskan.
confirm, kenyang sampai malam. ahaks!

2 comments:

Unknown said...

Saya org miskin tegar.. jadi, hanya bawak perut je yang mampu.. :D

Ezzan Yusop said...

org miskin pakai blm ek? hehehe...
lainlah saya, hanya mampu kereta kecil je..cewahh!