Followers

Monday, October 20, 2008

a weekend that was

Saturday, 18/9/2008

scene 1: di rumahku
jamuan makan raya together with birthday celebration for Octoberians.
menunya lontong dengan sambal tumis ikan bilis, spaghetti goreng dan birthday cake berperisa keladi which surprisingly a hit among my friends (aku seorang je yang tak suka keladi...haha!).
tetamu - ummu dan keluarga, areen, haida, jasman, albin, azrul, ika, ain, kak zu, abg nizam, linda, malik.





scene 2: dirumah pakcikku
open house yang extreme sebab terlalu banyak makanan. juling mata tengok. haha!
menunya...soto, lemang, rendang, nasi himpit, mihun sup, yong tau foo, mihun goreng singapore, caramel dan buah langsat.


scene 3: di rumah sewa haris
bbq dan potluck. reunion kecilan bersama warga Infy. pesta main mercun dan bunga api. huhu!
menunya...erm, jagung bakar, ayam bbq, mihun goreng, spaghetti bolognaise, spaghetti goreng, sandwhich, kek (macam-macam la sampai tak ingat dah).
tetamu - azim & pasangan, helmy & pasangan, mar, dian, shima, aku, haris, izwan, anim, jun, syu, ninie, john & diya.

Sunday, 19/9/2008

scene 1: di rumahku (lagi)
breakfast bersama dila dan izat. wana tak dapat hadir (as usual..huhu!). konon plan nak masak nasi lemak untuk breakfast. tapi bila dah ada orang yang menderma makanan-makanan malam semalam...panaskan aje sudah! haha..
menunya...spaghetti goreng, soto, lemang dan rendang.

scene 2: di rumah izat
dijamu dengan kuih raya. masuk-masuk rumah dia, terus aku buat macam rumah sendiri sebab parents dia keluar. aku sambar 5 novel dari izat. dialah yang bersalah kerana mempengaruhiku menyukai novel-novel ni..haha! aku sempat mempraktiskan jari-jariku bermain piano. (macamlah terer!). sesi bergambar bermula. click!




scene 3: dirumah dila
dijamu dengan mee goreng dengan lemang dan rendang. (cam menu rumah aku je ni...hehe!)
aku teguk ubat batuk kat sana. terus high! haha...tengok gambar lama-lama masa sekolah dulu. terjumpa gambar ku yang aku rasa amat comel. i like! hehe..terima kasih kat dila sebab bagi aku hadiah harijadi yang lambat 4 bulan. ahaks!





4 comments:

Hally said...

byk giler makan..

hehehe

Ezzan Yusop said...

hahahha..tau xpe! smpai nak termuntah dah makan..

Unknown said...

Dan hasilnya?? xpe.. xpe.. next gaji, i p beli timbang kat mydin.. :D hehehe.. kidding..

Ezzan Yusop said...

hahaha..bile makan dah muntah balik ape maknenye tu bang ngah? xde yang msuk la tu...wat susah2 aje...cewah! wakakak!