Followers

Thursday, April 23, 2009

OMGSNSF

was watching Paris Hilton My New BFF show on MTV last night.
absolutely absurd and so freaking annoying...geez!
(tapi kenapakah kau masih menontonnya? pang!!)
but i'm not gonna talk about that spoiled brat and her show.
i caught her saying all these short form words which kinda make me go..."What??"
and my sister will look at me..."Apa dia cakap tadi?"
TTYL - talk to you later
TTYS - talk to you soon
TTYM - this one still KIV sebab tak tahu what it means.

sometimes these short form words really drives me crazy.
because i was totally lost.
couldn't figure out the meaning.
dulu, tak tahu pun maksud perkataan-perkataan ini.
BFF, LOL, SOS, WTH, WTF, OMG.
tapi setelah dibriefingkan oleh my sister, barulah tahu.
yes, i'm pretty dumb when it comes what's the latest trends.
haha.




ok. itu saja.
sila buat kerja balik shaidatul ezzan.
oh ye, title entry ini OMGSNSF bermaksud
"oh my God semua nak short formkan!"

6 comments:

nurul azida ahmad said...

OMGYAVC
oh my god you are very clever
hahahahah~pu

Ezzan Yusop said...

zida :
YYARB
yes you are right baby...
GSNGSFN
- gila susah nak guna short form nih...

hahahahaha!

nurul azida ahmad said...

hahahhaa...
BGSFYKDAS..hah amik ko...
mestu xphmm..hahhaa
baik gune short form y kite dah ada skrg :D

dd dudu said...

TTMH ---> talk to my hand, leh?

TTYM --> talk to ym koooottttt ;D

pu~

Ezzan Yusop said...

zida :
BKZTIAOK - betul kata zida tu i agree ok. hahaha! berbelit lidah nokss nak cakap short form nih...


dd :

WLWDDPPGSFS - wa la weh d d pun pandai gune short form seyh...

hahahaha!

dd dudu said...

WLW!

(anda tahu ape, malas nak bagi ayat penuh)

=n