Followers

Wednesday, October 20, 2010

heartbroken song


antara banyak-banyak lagu putus cinta, salah satu yang saya rasa boleh feel gila-gilalah heartbroken gitu is this song by Adam. ye AF2. ye anda tak tersilap baca. memang Adam Hai Siapa Nama Boleh Kenal Apa Nombornya tu. entah kenapa bila dengar lagu ni kadang-kadang saya boleh sedih semacam. ala-ala orang frust bercinta walaupun dah lama saya tak bercinta. it's been 3 years i haven't been in a relationship. dan juga setelah cinta saya pada Johnny Depp dikecewakan. mahupun cinta saya pada Kim Hyun Joong tidak dilayan. saya belum lagi bertemu cinta.


adakah diriku kau tak perlu lagi

adakah cintaku kau tak perlu lagi

adakah dirimu dah berubah hati....terhadap diriku

adakah selain bertakhta dihatimu

hinggakan dirimu merubah cintamu

manakah janjimu yang kau beri dulu...kepada diriku

kau pernah berkata cintamu adalah selama-lamanya

bulan menjadi saksi pada malam itu

kau kata kau cinta

sayangku dengarlah rintihan hatiku

ingin kau kembali seperti dahulu

kenangan dijiwa membuatku rindu...kepada dirimu

kiranya diriku kau tak perlu lagi

simpanlah kenangan cinta kita di hati

walaupun sukarku akur kali ini

biarlah ku pergi

maafkanlah ku bertanya..



No comments: