Followers

Wednesday, September 10, 2008

실례하겠습니다! (shillehagessumnida)- saying it with anger


Click here to know the meaning of my post title.

Damn.
I hate when people just point their fingers at others.
When he/she was asked about something.
Mana file tu? - Point at me.
Mana borang-borang tu? - Again, I was pointed at.
I bagi you kan... - Huh? Since when?
(Yes, I forgot sometimes but that doesn't mean I forget easily.)
Just because I was there doesn't mean that I have to be responsible for everything.
Again. DAMN IT!

5 comments:

na.ni said...

oh ezzan..kenapekah?
tabahkn ati ye :)

wey aku rindu dowh kt infosys!
sobs~

Ezzan Yusop said...

uwaaa...kebengangan yg terlampau..
heheh!
seyes, aku rindu juga sih!!!

Ego Gel said...

"That's your problem..". Cuba teka..? :D

Ezzan Yusop said...

wahahahah....ungkapan maut tu weh! kalo usaid dgr, trus die nightmare... hahahah! mengong la ko ni najwan..wat aku tergelak sorg2 bace komen ko..

DilaGhani said...

i hv a question that u might answer it happily..huhu

satu jari tunjuk kat hang..baki jari2 dia tunjuk kat sapa?kalau dia ada lebih dari satu jari laa...