Followers

Sunday, September 14, 2008

berbuka di Hotel Istana

today makan tak ingat dunia.
berbuka di hotel.
camtu la jadinya.
makanan selambak.
macam-macam jenis.
sampai dah tak terasa dah semua yang dihidang.
they should allow tapau la hotel-hotel ni.
takdelah membazir kan?
hehehe :)

melantak seafood habis-habisan.
geram tengok sotong dan udang dibakar.
aku dan adikku adalah penyelamat dunia.
kami memang tak suka membazir.
that's why la sotong, udang dan ketam selalu je habis cepat.
LOL!
kambing pun makan gak cuma takdelah banyak sangat.
mak aku yang gemar kambing ni.

aku tak sentuh nasi pun masa buka tadi.
bukan diet.
cuma kalau makan nasi, mesti tak dapat makan yang lain.
nasi mengenyangkan.
lagipun, nasi selalu makan.
kenalah makan makanan yang tidak selalu makan.
tadi, sangat suka sotong bbq dan udang tempura.
as well as kepah yang jarang dapat dimakan.
yummy!
memang sedap hari ini makan.
berbuka di hotel, mana tak sedap kan?

10 org makan, RM100++ satu kepala.
total RM1000+++ ???
nasib baik orang belanja.
kalau tidak, takdelah kami nak merasa.
terima kasih pada yang sudi membelanja kami
(kawan mak aku yang belanja)


.lemang dan rendang rusa . nasi tomato & ikan apetah.

.salad buah & sayur . dim sum.

.aneka cucur . daging kambing.



PS: masih lagi kekenyangan ketika post ini ditulis.

7 comments:

mohad said...

salam... apa khabar...

Farah Izzati said...

wah wah wah
seronotnye dia mamam
tak ajak aku!

Ego Gel said...

Woo.. bagusla.. makan tak ingat dunia.. mesti ko ingat akhirat.. alhamdulillah aku dapat kawan seperti ko..

http://mohdnajwan.putrabytes.com/

na.ni said...

HAHAHAHA najwan keji!
ayat xleh blah dowh..hahahaa!
adei~
huhuhu

Ezzan Yusop said...

najwan memang cam haramssss....
hahahha!
ok la tu kn, aku x ingat dunia...
akhirat sentiasa dihati... :D

Emme said...

hahahahahaha! syedapnyeeeeee
ezzan, apsl tade kari, samosa n pape yg sewaktu dgnnye? :P

Ezzan Yusop said...

sebab sume yg sewaktu dgnnya mmg dilarang sama sekali utk memasuki sistem digestionku ini...hahahaha!