Followers

Friday, November 7, 2008

marah lagi mak!

sudah 3 hari.
telefon di rumahku rosak.
ingatkan disambar petir ke.
telekom potong sebab aku suka call diorang pasal streamyx problem ke.
rupa-rupanya.
ku sangkakan udang, rupanya sotong.
(peribahasa dicipta oleh aku. tak sedap didengar? ada aku kesah...ahaks!)
ada malaun bangang.
pergi switch telefon nombor aku dengan jiran sebelah.
dan jiran sebelah pun sedap je lah guna.
apa lagi.
mengamuklah mak aku.
(kalau mak aku mengamuk, sila selamatkan diri anda...haha!)

"takkan your technical people bodoh sangat sampai nak switch kan line! i don't care, by hook or by crook petang ni you fix sampai elok."

sekarang ni aku join emo dengan mak aku.
geramnya aku........
tahap cipan dah aku geram.

ps: now you know where I got my ' angin' from. thanks ma!

3 comments:

Unknown said...

where did you get your angin from? hehehe

Farah Izzati said...

"you guys are sickening!".
aku rephrase blk ape yg adik ko ckp :D

Ezzan Yusop said...

hahahahahah.....
tau xpe.
"sickening, sickening, sickening"...