Followers

Friday, January 23, 2009

kerja punya hal

hari ini dalam sejarah.
saya tertidur ketika memandu.
(baka!!!)
tak pernah-pernah saya tertidur di saat genting macam tu.
ini semua salah accident, habis jam bagai nak rak.
aku yang dah sedia mengantuk ni, lagilah mengantuk gaban.
diiringi dengan air-cond sepoi-sepoi bahasa. pu~ (nada dd)
nasib baik kaki melekat di brek.
Astaga!
bila terjaga, terus kejut ummu kat sebelah.
"Ummu!!! Cepat bersembang dengan aku!! Aku tertidur..."
kalau tertidur dalam 2 saat, tidak mengapalah juga.
ini tak, rasanya adalah dalam 15++ saat.
a lot can happen in that 15 split seconds.
mulut Viv saya tercium buntut Waja depan ke.
tak datang office ke ketika kerja menimbun.
mesti mereka risau.
tapi bukan risau dengan saya pun, cuma risau kerja tak dapat disiapkan.
betul tak Mr L.
huahuahua.

inilah akibat tidak mendapatkan tidur secukupnya.
berjaga siang dan malam.
semata-mata nak siapkan kerja.
sampai nak terkucil pun ku tahan jebat!
ahaks.

3 comments:

Farah Izzati said...

jgn accident cam aku dah weh...
amik iktibar huhuhu...

Siti Mas Hidayu said...

oit tak menahan..huhkhuk

Anonymous said...

huhu...aku phm ape yg ko rs kan...isk3..