Followers

Sunday, February 8, 2009

cuba teka?

jalan-jalan dengan fibo di Kajang. then, found this one shop dimana saya jadi agak di luar kawalan. tangan saya tak berhenti-henti nak snap gambar. tak senonoh, nasib baik tak kena halau tadi. kedai tu jual t-shirt yang ada komen-komen poyo plus kelakar plus flirty. hukhuk! sebenarnya saya ada benda nak tanya...

soalan yang bernilai satu juta hinggit.


mana satu sesuai dengan saya?



yang ini kah?



atau yang ini kah?






tapi saya rasa yang ni paling sesuai! ahaks...


ps: anda pula bagaimana? wahahah...

10 comments:

Farah Izzati said...

RICHRICHRICH!!!!!!!

Idyani Nazahiah said...

funny, matured, beriman and RICH.hahahaha.

na.ni said...

waaahahhaha!! aku setuju amat dgn pilihan ko yg plg last tu!!
walaoweyyhh..
aku nk pakai gak ah cmneh..
hahhaa!

Siti Mas Hidayu said...

ishk2..materialistik tul...huahuahua..aku report same...hahaha saje wat gempak sey

Anonymous said...

ezzan...saya pun nak pilih t-shirt yang ke tiga jugak.... hik..hik..
:D

dd dudu said...

ade x shirt yg tulis "puk"

Ezzan Yusop said...

fibo : mr rich is my guy (bukan rich estranged tu ek). hehehe

id : kalo ada t-shirt yg says "Your money is my money, my money is my money" lg best. tiap2 hari aku pkai t-shirt tu. wahahah!

kema : orait ape pkai t-shirt ni, kire cam jujur la pd diri sndri. xde nak cover2. hahahaha...

ayu : bukan materialistik la weh, tu adalah kenyataan. hahahaah!

aida : ezan suke sgt t-shirt tu, 2 yg abis posing. hehehe! lg suka kalo ada t-shirt yg tulis "If you are rich, then I'm yours!" hahaha..terus serah diri gitu! huahuahua (tajul gelak)

dd : hahaha...comel kan t-shirt tu. ada satu yg mesti dd suka "honk if u think i look like fazura!" hahahahah..(xde pn sbenanye)

Smiling Lolipop said...

waaaaaaaaahhhhh ade name fazura laaakk waaahhh teruja terujaaaaaaaaaaaa

Ezzan Yusop said...

smiling a.k.a dd : hokhokhok...(batuk sambil tu ckp perasannya!). hehehe!

Anonymous said...

hihi...sesuai n kna la caption bj yg ko pilih tu!
pndai ko cari! mmg berbaloi kalu beli bj tu..hahaha
i like!!!lalala~~~