Followers

Tuesday, March 29, 2011

sedetik lebih

that's it! saya terlalu obses dengan lagu ini, dari pagi sampai petang duk ulang je dalam playlist tak dengar lagu lain. kadang-kadang rasa macam nak nangis bila dengar lagu ni. sebab terlalu terharu. kalau ada lelaki yang nyanyikan lagu ni kat saya terus saya ajak kahwin lah cewah. haha. tapi kalau orang afrika nyanyi lagu ni kat saya takdelah saya ajak kahwin koo..written by Edry KRU. talented. genius. macam mana lah dia boleh cipta lagu seindah ini wah ayat tak menahan. rasa macam lagu ni sesuai dengan anuar zain je. tak boleh bayangkan kalau penyanyi lain nyanyi lagu ni. ewah beriya noo puji anuar zain macam lah beli album dia. haha.






Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu


Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu


Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa


Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya


Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu


Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya...



footnote : boleh tak nak Anuar Zain nyanyi masa wedding saya nanti? ceh kemain! macamlah kaya nooo...anyway, nanti saya cecite cecite pasal induksi saya ek nanti. best woo induksi. rasa macam takmo balik rumah ;p



No comments: