Followers

Wednesday, July 29, 2009

keras kepala betul budak ni

kalau saya kata TAK NAK, memang maksudnya TAK NAK.
susah sikit nak pujuk saya bila saya dah degil.
and i'll definitely say what's on my mind even sometimes i know it's gonna hurt others.
i'm not cruel. i know that.
it's just that i don't have the heart for it.
tak suka buat kerja yang saya tahu saya tak mampu nak buat.
bukanlah sebab tak percaya dengan kemampuan diri sendiri ke apa.
cuma saya tahu takat mana yang saya mampu buat.

i know that i can be a pain in the ass and a real stubborn at times...
but please...bare with it will you?



2 comments:

dd dudu said...

ezan nak buatkan vehicle reservation dd x :p

Ezzan Yusop said...

dd : bolehhh.....tggu ezan menjelma dalam mimpi dd, barulah ezan buatkan....tapi buat dalam mimpi dd je la...hikhik!