Followers

Friday, July 3, 2009

perjumpaan tergempar

semalam saya balik awal sedikit daripada biasa.
(ye ke daripada biasa?) maaf ye boss, hukhuk! terpaksa...
nak berbuka puasa di rumah.
lagipun kan, orang JB mahu datang ke rumah.
keluarga kak nadia datang, sebab nak bawa Eqah balik JB.
ada program yang perlu dihadirinya.
oh ye, nanti jangan lupa tengok cerita Kembara Mahkota Johor ye kengkawan.
adik saya jadi host macam tahun lepas.
hoissh, habis promote ni. cewah!


akhirnya, saya berjumpa dengan Zara malam tadi.
waduh!!! sungguh comel sih...geramnya tengok dia.
tapi tak berani sangat nak dukung dia sebab usia dia baru 3 minggu.
kecil sangat. kepala dia pun kecil. muka dia merah.
main cuit-cuit hidung dengan pipi je.
tunggu dia besar sikit, nanti aunty timang-timang ek.
ceh, aunty inda.



4 comments:

Apple Cute said...

mana gambar zara...nk tgok ;)
mesti cumil mcm aunty ezzan die..hokhok(batuk mengada-ngada)

ReD said...

hihi.. aunty la..jgn berangan nk jadi akk lagi eh?? hihi

ReD said...

hihi.. aunty la..jgn berangan nk jadi akk lagi eh?? hihi

Ezzan Yusop said...

ayu : tak amik la gambar zara. dah malam sangat. terkezut kang budak tu dengan flash kamera nnti. mmg comel ok, tgkla sape aunty die. cewah!


linda : akak pun boleh, kakak si zara (ecah) panggil aku kakak ape. heheh! i muda remaja gitu ok....hoishh!