Followers

Thursday, June 18, 2009

dead and gone

latest news : LULU tidak dapat diselamatkan.
dia disahkan mati kira-kira tengahari tadi oleh doktor.
dia mati sorang-sorang, tanpa kami disisi.
kami bela dia dari saat dia lahir lagi.
sangat-sangat sayang pada dia.
kalau dia sakit, kami hantar klinik.
kalau kami balik kampung ke, holiday ke..kitorang hantar boarding.
kalau dia gaduh dengan kucing lain, kucing lain tu yang kami marah.
oohh.....



sedih bila teringat kat dia... :'(
menangis juga sikit sebentar tadi di hadapan dd, ayu and haida...





LULU
2002 - 2009






5 comments:

mun-e said...

tumpang sedih ;(

dlu2 kecik2 penah bela kucing. jumpe tepi jalan. sempat bela 4 hari je pastu die mati. hmmm ajal mauh tangan tuhan kan? huhuhu

Farah Izzati said...

sedih..
lulu yg slalu sambut aku bile dtg umah ko (yg kekadang wat aku terkejut kejut)..
i'm sorry for ur lost..

dd dudu said...

lulu~ :'(

ezan jgn sedey2 lg yee~ byk dah pahala ezan sekeluarga dapat sebab jaga lulu, sob sob sob

Ezzan Yusop said...

muni : sungguh sedih, sbb lama dah die dgn kitorg... :'(



fibo : xde dah org nk sambut ko lg, xde dah org nak kejut mak aku subuh, makanan die kt umah tu ade byk lagi...mak, ayah, adik aku n aku skali nangis....uwaaa :((



dd : rindu kat lulu ~ :'(

ReD said...

aku pn sdey sb trase kehilangan lulu wpun x knal lulu...(smbil tahan air mata dr berguguran...)