Followers

Tuesday, April 20, 2010

drama cinta bersiri


saya memang suka cerita cinta. baik dalam filem mahupun novel. tapi ada satu yang saya tidak suka. cerita cinta drama bersiri. kenapa tak suka? sebab saya tak suka menunggu. kalau boleh nak tahu ending dia terus. supaya i tak suspense noks. buat tak keruan nak tahu kisah selanjutnya. cewah. masa zaman nur kasih tu dulu, kalau lah dibuat jadi novel confirm saya baca. tapi masa zaman tu lah sekarang dah tahu ending rasa macam tak worth it pula beli. kalau nak beli pun semata-mata nak bayangkan remy ishak yang hawt itu dalam watak adam. haha.

cakap pasal drama bersiri ni kan, ada satu cerita kat tv3 tu yang buat saya tertarik menarik nak tengok. ye. ADAMAYA. kenapa saya rasa tertarik? sebab sein yang super handsome (teringat dia menari hebat dalam sehati berdansa dulu) ada dalam cerita tu. and at the same time, saya suka jenis cinta yang ala-ala mula-mula benci pastu sayang. yes, i know. very cliche kan. tapi nak buat camno, naluri den ni hah yang suko. kahkah.

tapi sayang, cerita tu waktu siang. saya pula kerja sampai malam. al-maklumlah, CEO. muahaha! lagi-lagi sekarang ni waktu yang agak busy nak termampos. so, peluang nak tengok tv pun hanyalah selepas pukul 10 mlm. nak tengok adamaya pun, boleh tengok online je. yang online pun banyak lak part nak kena tunggu dia loading lagi. kenapa tv3 tak boleh buat macam watch-series tu? senang. sekali gus satu episod macam saya tengok Glee and CSI:NY. weh, banyak nya songeh kau. haha.




so now i'm giving ADAMAYA a chance.
let's see whether it is worth watching for!



psst...baru episod ke-2 tapi saya dah rasa macam malas nak tengok. apa kes ni? huuhuu...



5 comments:

mun-e said...

ehhh.. sabar sabar.. tadi kan comel je maya tu geram kat adam. pastu adam ejek balik gaya die.

hahah.

haishhhh suka jgk ceta yang mcm ni :P

Ezzan Yusop said...

muni : sbb die macam sweet2 gitu kn. tu yg cm syiok tgk kan kan kan. hehe!

NooRjAn said...

sein yg handsome n lisa yg comei serta cute..wat a combination....best sgt...

mun-e said...

ohhhhh. episod tadi sweeeeeet sangat.

haishhhhhh. ;D

Ezzan Yusop said...

nooRjan : tengok adamaya ni pn sbb sein yg teramatlah handsome itu. kalo farid kamil yg berlakon, saya tak tengok kot. huhuhu!


muni : ohhhhh sungguh jeles. masih di opis. tsk tsk -_-