Followers

Tuesday, November 17, 2009

Busy di hospital


Minggu ni petang saja saya busy di hospital. Hospital Putrajaya. Nasib baik dekat dengan office jadi bolehlah melawat selalu after office hours. Menziarahi pakcik yang dimasukkan ke dalam wad sejak ahad yang lalu akibat demam yang amat panas. Beliau juga menghidap kencing manis. Walaupun beliau tidak makan selama seminggu tapi sugar level dalam badannya tetap tinggi...

Esok doktor kata kena operate kaki tapi bukanlah potong ye kawan-kawan. Operation tu untuk bersihkan luka-luka and buang kuman semua tu. A bit scary juga masa tengok kaki beliau masa datang-datang tengok kaki macam tu. Risau jugalah tapi nasib baik makcik kata everything's fine.

Oh ye, mungkin ada yang hairan kenapa saya setiap hari nak melawat pakcik ni (mungkin ada juga yang tak faham kenapa saya selalu balik awal minggu ni). Sebabnya kan...saya ni agak rapat dengan beliau. Dari kecil lagi dah memang rapat. Mother pernah beritahu dulu masa saya berumur 5 tahun (kot!), makcik and pakcik pernah minta izin nak bawa saya ke Russia sebab makcik kena transfer sana selama 2 tahun. Lagipun makcik tiada anak. So memang dorang sayang saya lebih lah haha perasan (meera dan adik jangan jeles hokay ;p). Kalaulah mak bagi izin noks, dah tentulah i ni dah pandai cakap Russian sekarang uols. hehe ;p

Anyway, hope he'll get better soon :)


3 comments:

dd dudu said...

ezzan gambar kencing manis ke tu uuuuu :|

moga pakcik ezan cepat sembuh

mun-e said...

kudoakan semoga pakcik ezzan cepat sembuh. amin.

Ezzan Yusop said...

dd : gambar kakinye yg luka teruk and berkuman. huhu.


muni : amin....thanx muni! :)