Followers

Wednesday, November 25, 2009

dengan kuasa bulan, akan menghukummu...

remember that tagline? disini saya ingin mengakui bahawa saya adalah peminat cerita Sailormoon. walaupun antara semua sailor, dia yang paling kuat nangis. haha. best woah. teringat masa cuti semester during degree saya spent almost two weeks nak habiskan cerita kartun Sailormoon yang ada 200 episod (kalau tak silaplah) tu. gila tak gila tak. memang masa tu laptop dan saya bagai isi dan kuku. bukan kuku dd tapi kuku di jari. hahahah!

saya dan ros tengah gila dengar lagu ni, mengimbau zaman kanak-kanak. heheh. masa tu saya sanggup bangun awal masa hari ahad semata-mata nak tengok sailormoon kat TV2. ingat lagi Sailormoon pukul 9 pagi, Dragonball pukul 9.30. haha.





Ni lirik dia :

Maaf ku tak pernah berterus terang, bukan ku tak mempercayaimu..
namun sebelum ku berganti rupa ingin aku menemuimu…
ku kan bermandi cahaya bulan, dan cemerlang di malam yang cerah..
memang telah lama kurasakan ingin menolong yang lemah…
tiba2 keajaiban terjadi….
kekuatan muncul di diri…
untuk melawan semua kejahatan, kekuatanku harus digunakan…
menegakkan segala kebenaran, ini keajaiban alam…
Aku mempercayainya….



6 comments:

rosealley said...

muahaha, entri kembar, waktu lebih kurang sama lak tu, hahaaa!!

Ezzan Yusop said...

ros : hakhak. jom karaoke lagu ni. rasenya ade x? hihi. ;p

Lina Azhari said...

Ohh! I love sailormoon!! :) Memang flashback habis ni! hehe

Ezzan Yusop said...

lina : the girls selalu suka. drool over dengan Mamoru Chiba. *wink wink*

Elia Si Jejariruncing said...

I used to love them too!! hahaha.. masa tu sek rendah lagi kot..hehe..memori2

Ezzan Yusop said...

elia : yup, me too...masa sek. rendah gak masa ni...kecik2 suke tgk sailormoon, power rangers awal2 yg ada Tommy tu power rangers hijau. hahahah. it's easy kan being a child...aisshhh...