Followers

Thursday, March 25, 2010

the gift

thanks dd for the gift.




oh. sungguh tidak bermaya muka kau!
macam tak excited dapat baju baru.
ok. one more time.

...

...



DONE. haha. cam sama je dengan yang tadi kan. hehe!
dah habis ceria dah ni tapi still muka pucat.
what to do ek? untuk elakkan muka pucat tidak bermaya ini?
and please don't say put some make up on.
mak takde masa noks nak bermekap pagi-pagi.



baju itu adalah giftnya! ;) for those yang kenal saya, ini bukanlah style saya ye. saya suka darker colour macam ala-ala gothic gitu tapi takpe oleh sebab saya sayang kamu dd saya pakai baju ini selalu. huhu!


saya meniru posing dd ketika dia bercamwhore miahahah!
posing yang ini.


oh ok ok saya tahu. tak jadi kan.





pesanan untuk dd : hadiah ini tak dikira dengan birthday present i untuk tahun ini ye, kena bagi gak untuk tahun ni. wah gitu! ;p



2 comments:

dd dudu said...

ha'ah laaa, very not u :'D naseb baik di'cover oleh tudung hitam itu. siu siu~~

dd rasa nak gelak laa sebab dd jahat bagi ezan baju yg bukan taste ezan. kih kih ibarat macam dd nak tukar ezan jadik dd, boleh gitu :'P

adoii bebetol rasa nak gelak laa bila fikir kekejaman diri sendiri. siu siu~

oklah ezan, ni terakhir dd wat camni tau :'D lepas ni dd bagi hadiah taste ezan pulak k :'D

omg serius nak gelak. rase macam ezan kene buli pulak hikhik. tetibe terfikir sian anak aku nanti, x rela di 'dd' kan oleh mak nya. siu siu~~


nak gelak lagi :'D

i'm sowii ezan, tp dd rasa ezan kiut pakai baju color striking begini! :'D

sambung gelak, har har har

-kawan kejam yang tak rasa bersalah-

mun-e said...

dd nak baju jugak :P