Followers

Monday, March 1, 2010

wallpaper



gila lama tak buat tag ni. linda bising 'Ezzan! update lah blog' dan saya balas tak tahu nak update tentang apa. takde idea dol nak merapu apa kat blog. kang tulis pasal kebencian saya terhadap binatang manusia bernama Abang Mat si pemandu teksi yang mendera budak 3 tahun yang tak bersalah tu macam serius pula and people can read from the news lagipun kan. or pasal kucing saya si blackie yang perut besar tapi kepala kecil bakal menjadi ibu tak lama lagi macam terlalu personal untuk dikongsi bersama (cewah!)...jadi apa lagi. linda berkata "Meh nanti aku tag!" hah, so this is the tag from linda. mari kita layankan aje.


1) kena print screen desktop wallpaper yang digunakan sekarang.


(*_*)L


2) Beritahu kenapa suka wallpaper tu
need i say more? ;) i'm obsessed ok dengan glee ni. mengadap tiap-tiap hari tengok wallpaper ni sambil dengar OST of Glee buat saya berangan nak join Glee Club! kehkeh. berangan dan terus berangan. it's one of the thing that can distract me from whatever money crisis that i'm dealing with. hehe!


3) tag 10 people.

tiada!




1 comment:

Anonymous said...

haha..tq bebeh!

asal aku dgr lagu 'keep holding on' jer, terus aku ingat kat kau.. ;p so..keep on singing la eh dat 'keep holding on' song.hahaah