Followers

Sunday, March 7, 2010

she's engaged!

a friend whom i know since my diploma years is engaged. my best friend which i knew since the last 7 years ago is leaving me behind. ewah. we've been through a lot and our friendship still going strong despite the fact she left me to death cewah eh takdelah sebenarnya she left me at the office to find another job. yup, we used to work under one roof and also seated next to each other walaupun tak next sangat tapi dekat lah dalam 4,5 langkah dah sampai meja dia ;p




ok. sebenarnya nak cerita pasal jem nak termampos masa hari sabtu yang banyak jalan tutup sebab le tour de langkawi tu kan sampai i rasa tension jerit sorang-sorang dalam kereta sampai ketuk stereng rasa macam memang ganas lah i masa tu noks sebab asal orang hon je asal orang cilok je masuk lane i saya tidak teragak-agak showed my middle finger! hoisshh marah sangat masa tu. nak tahu kenapa saya marah? sebab....hantaran cupcakes dan cake ummu ada pada saya dan takut gila cupcakes tu cair. faham tak perasan i noks sebab tanggungjawab berat tu. kot-kot pihak lelaki dah sampai tapi hantaran tak cukup ataupun melted sebab stuck in a traffic jam for hours. i left my house at 10.15 am and arrived at her house kat Setapak Jaya tu dalam pukul 12.00. gila tak tu? rasa macam dah sampai melaka dah! padahal sebenarnya setengah jam je boleh sampai. (sebab tahu saya tidak hebatlah saya melepaskan kemarahan. kalau saya hebat saya tentu boleh handle the situation well dengan gaya cool saja kan! oh ye, saya memang bukan penyabar orangnya tapi sedang memperbaiki diri supaya lebih bersabar walaupun cupcakes orang cair melebur ;p)



ok. naseb baik tak cair.


congratulations sayang on your engagement. saya boleh belasah anas if he doesn't treat you right just tell me tau! cewah...i love you and forever will love you! muahhxxxx! hope you'll get married soon and have cute kids macam najat and erina and shina and ayyan. ok you get it lah kan ;p








foot note : can't help feeling a little sad. will our friendship be the same now that she's engaged? hmm...oh ye, sebenarnya nak cakap 'WHY SO SERIOUS?' kat sesapa lah ye. tak faham kenapa nak ambil serius dengan semua benda. saya menulis ni bukan dengan harapan menunjuk-nunjuk yang oh hebatnya english saya. ini tulisan caca merba. geez, kalau macam ini selepas ini kena mentioned awal-awal dalam post 'ini cuma gurauan' or 'english saya teruk jadi pada sapa yang rasa english dia hebat jangan baca' hahaha! ;p



6 comments:

mun-e said...

anak buah ummu sume cute cute kan! terutamanya najat. hehe

Elia Si Jejariruncing said...

waa.. best je tgk pics...
anda bile lagi???huhu

dd dudu said...

erina!! erina!! erina!!!

dd dudu said...

si putih! si putih! si putih!!

;P

Ezzan Yusop said...

muni : tu la kn geram sgt tgk...

elia : erkkkk...tercucuk dada dgn sembilu. ouch! hehehe. insyaAllah ada jodoh ada lah gambar saya bertunang. wah gitu! hehehe...

dd : najat!! najat!! najat!!....si kerinting!! si kerinting!! si kerinting!! ;p

::mE uMmU:: said...

hehehe sume cumil2 cm ateh die laaaaaaa :P

dun wory syg...frenship kte akan kekal slamanyaaa....mmuahhh :*