Followers

Monday, August 9, 2010

azam-berazam


Ohayōgozaimasu o tomodachi!


Watashi wa aratana ketsugi-an o motte a.k.a saya ada azam baru. azam saya bertajuk Oh Blog. disini saya nak huraikan maksud azam saya. azam saya membawa maksud 'Watashi wa hinpan ni watashi no burogu o kōshin suru hitsuyō wa arimasen'. dalam erti kata lain, takmo update blog selalu. sebab kadang-kadang dah tak tahu nak cerita apa. adakah saya sudah bosan dengan dunia blog? oh, belum lagi. cuma sekarang saya amat sibuk. saya sudah berjanji dengan diri saya untuk mendownload dan menonton cerita nippon no dorama setiap kali saya balik awal. oleh itu, saya akan pastikan saya balik awal. supaya boleh mendownload dengan jayanya. kepada semua pembaca setia blog ini daku ucapkan...gomenasai!!!!


sedang kemaruk dengan cerita ini pula. siusiusiu. lepas tengok cerita Mei-chan no Shitsuji, nak download cerita jepun lagi satu - yamato nadeshiko shichi henge. disuggest oleh idyani. hehe. tak sabar nak balik awal. hehe.







2 comments:

Apple Cute said...

ko mempengaruhi aku la...kuikuikui semalam da tgok episod 1..aku berazam satu hari satu episod ...heheh :D

Ezzan Yusop said...

ayu : hahaha. best kn citer tu. aku dah addicted ni weh! ;)