Followers

Thursday, August 5, 2010

we sing. we dance. we steal things

apokobondo tu jang? itu adalah tajuk album jason mraz. fyi, this album of his is one my favourite. bukanlah dari segi lagu sebab lagu dia adalah dalam 3, 4 yang saya suka from this album macam I'm Yours and Lucky tu. tapi maksud saya yang saya suka sangat is in terms of his creativity. come on lah, tajuk dia je dah buat orang macam 'huhhh? tajuk apa ni? kenapa tajuk album macam ni?' and yes, ia membuatkan korang curious sangat nak tahu lagu-lagu dia. then tengok cover album dia macam 'camni je?' tapi i likeeeee...


smart kan cover album dia. jimat kos. lukis je pakai photoshop. senang cerita.
eh pakai paint pun boleh. haha.


yang ni plak cover single I'm Yours. tak ke smart to the max? cewah.




hmm macam nak tukar tajuk blog ni lah. tukar from the art of drawing ke we sing. we dance. we steal things. tapi tajuk tu patent ke tak ek? kang tak pasal-pasal den kono saman. saman traffic mampulah den nak bayar. kalau saman undang-undang ni mahu den gadai rumah den. itupun kalau den ado rumah yang nak digadai. haha. nah. oleh sebab mood saya macam santai hari ni, mari kita dengar or tonton lagu yang saya tak pernah bosan dengar. sambil tu makan tempe. eh takde kaitan. haha.





No comments: