Followers

Friday, August 27, 2010

posisi tidur yang seksi (18SX)

penat sangat hari ni. meeting je memanjang. dahlah balik lambat hari ni. ada majlis buka puasa kat IOI Resort. nak menolak pelawaan, kang di kata anti-sosial. sebab minggu lepas dah tolak dah satu pelawaan pihak luar. tapi saya redahkan aja dan tabahkan hati. sebab cuti 4 hari lepas ni. sampai selasa. saya suka. sebab boleh berehat macam ni.




credit to EqahYusop


gilak ah Si Putih ni tidur. terkangkang bagai siot! cantik nooo lah kau tidur macam ni hah Putih! ni penat makan ke penat bergaduh ke penat mengiau dan tidak dilayan?





4 comments:

wannurfazrini said...

mak aih, tido macam manusia :P

~ ReD ~ said...

seram gila kalau tgok kau tido cmni..hehe

Azman Md Safiee said...

Salam Ziarah,

Musafir HomeTown Jasin Melaka Promotion Price RM70/night.Blog http://jasinhomestay.blogspot.com @ 0123736548

EyEdA said...

uiittttt ezzan..
awat letaq gmabaq lucah gini?
cehhh