Followers

Sunday, June 20, 2010

duit duit dimana kau duit


sejak akhir-akhir ni saya selalu emo. kalau tengok bola sampai pagi tapi alih-alih seri je rasa lagi nak hantuk kepala footballer tu semua. haha. kalau saya tengah main fb ke then si budak 4 ekor tu (bobo, bibi, tommy and jerry) pun duk main kat kaki saya marah gak sebab diorang suka bebenor main kat wayar. kadang-kadang siap angkat tangan macam nak pukul tapi diorang dah lari keluar merajuk macam hindustan. ahaks. saya emo juga bila tengok baki duit di akaun yang tidak masuk lagi gaji akhir mei lepas. emo sangat emo. tiada duit bil telepon memang confirmlah akan di bar tidak lama lagi. nak bayar duit asb pun tiada. kenalah denda ni sebab lambat bayar. tidak bergaji. memang begini lah jadinya. hish. duit memang boleh buat kita emo. motif tiba-tiba nak mengadu nasib jadi papa kedana selama dua bulan ni? supaya anda bisa membantu mangsa rakus berbelanja ini dengan meng-click iklan nuffnang saya ye please. miahaha.



1 comment:

rosealley said...

ala sian ezzan, mmg leh emo pung xde duit, nanti kite klik ads ek, hee