Followers

Wednesday, June 16, 2010

jom pergi korea!


sedang berjalan bersama sepupu sepapat di alamanda semalam, kami singgah di parkson tengok topi untuk budak-budak. pastu sepupu berkenan lak dengan satu winter cap ni. sangat cantik. lebih kurang macam gambar kat bawah ni. tapi warna pink. spontan saya cakap 'kalau pergi korea masa winter pakai ni mesti cun kan kak!'. tiba-tiba anak sepupu saya berkata 'ala, dah pergi dah!'. saya dan sepupu saya tergamam lalu berpandangan. dalam hati saya berkata 'bila masa lak dorang pergi korea ni. tak gtau pun' konon dah habis sentap. then, sepupu saya pun tanyalah anak dia seorang ni.

"bila masa donna pergi korea?" curious gila kami nak tahu dalam mimpi mana lak budak ni pergi korea.



nak tahu dia jawab apa?





"mummy, kan hari tu kita pergi aquaria!" budak 7 tahun itu berkata sambil tersengih. korang tahulah kan what happened next. kami bantai gelak kahkahkah sampai terus letak balik topi tu tak jadi beli. haish, budak-budak ni. comel sungguh. dia ingat korea dan aquaria tu adalah tempat yang sama. oh sungguh terhibur semalam. weee!



No comments: