Followers

Thursday, June 24, 2010

saya sokong!



semalam tengok bola. england game. glad they'd make it to the next round sebab nanti mereka akan dibelasah jumpa germany. yezza. suka sangat. ye saya suka tengok bola. dari dulu masa sekolah tengok bola. tapi sekarang not every gamelah teman nak tengok. kalaulah masih remaja lagi akan saya tengok game yang pukul 2 pagi itu tapi apakan daya, saya kerja kena bangun awal nak siapkan sarapan untuk seisi rumah. ceh ceh tipu. bangun awal sebab nak rebut parking. siusiu. oh ye, bila tengok match tu kan yang buat saya selalu tertanya-tanya bukanlah kenapa player ni suka blamed the coach bila kalah atau kenapa si rooney tu tak habis-habis nak mengamuk macam lah dia tu hebat sangat main depan pintu gol pun tak dapat masuk tapi ini. ini yang buat saya tertanya-tanya...





penyokong-penyokong ni kan, depa ni tak kerja ke?






No comments: