Followers

Tuesday, June 15, 2010

rossa dah kahwin?



saja gempak. macam artis indonesia rossa tu lak yang kahwin. ceh. padahal ini artis kelantan. haha. ok. tersebutlah kesah...sepasang kekasih....*sila baca dengan nada syair* ermm ermm ok tak reti nak berpuisi. nak mengarang sajak lagi lah tak reti. surat kiriman rasmi saya masih terkial-kial nak karang inikan pula nak karang puisi.

(straight to the titik) last weekend, saya telah fly fly away to kelantan. pergi berjumpa dengan kekasih hati. haha tipu. shahir bukan orang kelantan dia orang perak. ok. serius. salah seorang kawan baik saya telah pun berkahwin. kawan saya ni saya rasakan amat cantikkkkkkkkkkk sekali. saya rasa amat bertuah sebab ada kawan yang hot dan gojes seperti dia. sekali tengok orang kata dia macam pelakon korea yang autumn in my heart tu. please, sila jangan suruh saya eja nama pelakon tu sebab saya tak tahu dan malas nak google. *oh, sudah tersasar sambung balik*. dua kali tengok orang kata macam...hmm macam...macam ros lah. haha. orang lain panggil dia ros, rosa tapi saya lain. oleh sebab saya sayang dia lebih jadi saya panggil dia artis kelantan yang cantik. ye, memang panjang. penat juga nak menghafal. tapi takpe. saya sudi.

sebenarnya trip ke kelantan ini amatlah banyak dugaannya. plan nak gi kenduri kahwin ros ni sudah dibuat even before my bandung trip. masa tu semua dah pakat lah kan nak cuti hari jumaat 11hb jun lepas so that boleh attend the solemnization. tapi kita kan hanya merancang. saya dapat tawaran kerja baru. so tak dapat lah nak cuti jumaat tu. haida pula ditugaskan supaya standby last minute. dalam erti kata lain, cutinya tidak diluluskan. dd dan kheri je dapat cuti. so dorang pun pergilah dulu. saya? naik flightlah kan apa lagi. ni pun satu, last minute booking. dd dan kheri percuma lina dan wawa ambil saya di airport hari sabtu.

hari yang dinantikan telah pun tiba. pengantin memakai busana yang diterbangkan khas dari bandung. mempelai yang sama cantik sama padan duduk bersanding di atas pelamin yang tersergam indah. warna ungu menjadi pilihan pada hari bahagia sang merpati dua sejoli *sila bayangkan gaya maya karin cakap dalam Nona. siusiusiu* haha. diterbangkan khas inda. kahkah.


haish..macam tak percaya je ros dah kahwin dengan idzuan. rasanya baru semalam berkenalan dengan ros bila dia sorang tergelak kuat dalam workshop padahal semua orang gelak cover. ingat tak ros? sewaktu ezzan dan ummu memandang ros sebab ros gelak kuat masa workshop kat precint 16 tu? ingatkah anda? hahaha. lepas ni mesti susah dah ajak ros lepak-lepak after office hours kan. mesti terus balik rumah kan. mesti nak sambut idzuan balik kan. yang penting mesti lepas ni rajin memasak untuk suami tercinta kan. haha.

to you my sayang ros, jangan garang-garang lagi dengan idzuan. hahaha. jangan jegilkan mata anda. jangan terkejut bila dia habiskan minuman anda. hahaha. nanti kalau kita ke bandung ke australia ke, kamu tidurlah dengan kami ek. biarkan idzuan dan kheri. biar dorang bayar lebih. kita bayar murah je walaupun hotel mahal. oh pesanan ini juga untuk kheri dan dd bila kamu dah kahwin nanti. hahaha. seriously my dear, can't wait for you guys to have kids. wah gitu tak sampai seminggu tau i dah berangan nak bermain dengan baby kamu. let me spoiled them. ros garang dengan dorang takpe. haha. hmm mesti ros comel kan masa pregnant. miahaha. sayang kamu sangat-sangat. nanti ezzan kahwin kat perak datang ek. *motif perak? haha*













3 comments:

nurul azida ahmad said...

muahaha! tegelak u i baca yang last punye ayat tu! kawen ngn sapeeee ezzan? lalalala~

dd dudu said...

hahaha sengal, dan dan tetibe ezan kawen kat perak kan :'D

ehhh ehhh sile sebut nama dd dalam ayat ni --> sekali tengok orang kata dia macam pelakon korea yang autumn in my heart tu.


dd lah orang yg kata tu dd lah org yg kata tu :'D

*tetibe eksaited, muahahahaha

rosealley said...

thanx my dear ezzan, luv u banyak2 lah, heee

nasib baik ezan dpt datang, risau tau i, hukhuk

haha, tetibe nak gelak baca komen dudu;D

oh, jgn risau, kalo da peknen, korang2la akan jd org terawal tau, heee, berharap gak nih;p