Followers

Thursday, June 17, 2010

your email id had won 1 million dollars!

...kepala otak kau lah labu! tak tahulah korang ada dapat ke email yang kata anda menang motor tu tapi saya ni hampir setiap hari dapat.

serius rasa nak bom je sender-sender yang bodoh lagi bebal bagi email yang your email id had won 1 million dollars tu, yang kata menang loteri lah semualah yang mirip macam tu. better yet, baik israel serang malaun-malaun ni. memenuhkan email saya je. apa? ingat semua orang jadi gila ke bila nampak simbol duit tu? walaupun saya suka duit (lagi-lagi dalam keadaan saya yang terdesak tidak bergaji selama 2 bulan walaupun sibuk buat kerja) takde maknenye saya nak percaya benda-benda macam tu. dahlah nama entah apa-apa tah. tak pasal-pasal saya kena buat filter kat email. menyusahkan betul. by the way kan, out of curiousity, macam manalah malaun-malaun itu dapat email address kita?

ada ke orang percaya dengan kata-kata bengap tu? manalah ada orang yang baik hati nak bagi duit macam tu saja. kalau nak juga dapat duit, pergilah masuk Jangan Lupa Lirik. tempted juga nak masuk JLL sebab nak dapat duit, banyak pula tu. tapi satu hal pula, nak kena ingat macam-macam lirik. aduyai. part-part nak hafal ni den memang lomah botui. lirik pun kadang-kadang suka tibai sendiri je. ha ok dah melalut. dahlah nak balik.

*eh baru pukul 4. (-_-) <--- emo! *






No comments: