Followers

Saturday, July 31, 2010

decision decision


sometimes, saya rasa saya selalu bertindak mengikut perasaan. walaupun masa tu cakap dah fikir sedalam-dalamnya tapi for a few days after that i'll start to question myself whether or not that i have made the right decision. masa buat decision, rasa dah habis baik masa tu. dah timbang segala kemungkinan yang berlaku. tapi semalam perasaan ragu-ragu tu muncul tiba-tiba masa on the way balik to KL from Seremban. while the others were busy talking, i was so caught deep in my own emotions and thoughts that i couldn't even focus whatever topic that they were saying.


betul ke apa yang aku buat ni?

kenapa aku tak dapat terima apa yang telah
ditakdirkan Allah untuk diriku ini sehingga sanggup nekad untuk membuat keputusan itu?


sekarang ni saya rasa amat takut sekiranya tindakan drastik saya itu akan menyusahkan orang ramai. amat takut.



No comments: