Followers

Wednesday, May 27, 2009

rumah yang tidak berpenghuni

jam 9.30 malam...

keadaan di rumah sedang gelap-gelita.
mak dan ayah tiada di rumah ketika saya pulang.
selalunya waktu macam ini, mak dah ready depan tv.
nak tengok CSI.
hmm, saya kehairanan.
"tak balik kerja lagi ke?" monologku sendirian.
risau pula tiba-tiba.


tet tet tet tet (dail nombor telefon ayah)
"Hello!" mak yang jawab.
"Mak kat mana ni? Tak balik lagi ke?" tanya saya gopoh gapah.
bunyi bising menjadi background music ketika perbualan berlangsung.
sekali mak saya jawab sambil bergelak ketawa...


"Mak ayah tengah berkaraoke ni!!
Kat ampang park!!"



hahhhhhh??????!!!!!



saya sebak.
sampai hati mak tak ajak saya join sekali.
isk isk.

6 comments:

dd dudu said...

hihi lucu lucu ;p
mak ayah ezan x terfikir ezan akan balik seawal itu hehehe

zieda said...

hahaha..kantoi mak ayah g karok bile ketiadaan ezzan..hakhak..

ReD said...

wahaha.. kantoi la plak mereka...hihi

Ezzan Yusop said...

dd : hehe. kire dorg honeymoon senyap-senyap je. cewah!


zida : anaknya ini pun tak pnh karok ok. x aci x aci. hukhuk...


linda : lagu apetah dorang nyanyi. curious la plak!

zieda said...

jom kite p karok! wakaka...mak ayahnyer lebih advance dr anaknyer..kakakaka

Ezzan Yusop said...

zida : sore i x sedap noks. kuiz facebook kate, sore i tahap katak. sadis tau!