Followers

Wednesday, September 16, 2009

Tol Percuma

Sumber dari Utusan Malaysia :


"Pengguna Lebuh Raya Pantai Timur (LPT) dan Lebuh Raya Kuala Lumpur-Karak akan menikmati laluan tol percuma dari 12 tengah malam hingga pukul 5 pagi pada 18 dan 24 September ini.

‘Hadiah hari raya’ itu meliputi semua kelas sama ada kereta, bas mahupun lori.

Ini bermakna, kenderaan kelas pertama seperti kereta bakal menikmati pengecualian maksimum iaitu RM29 sehala yang melibatkan perjalanan dari Plaza Tol Gombak hingga ke Plaza Tol Jabor di Kemaman, Terengganu atau laluan sebaliknya."


Kenapa tak bagi juga pada pengguna Lebuhraya Utara Selatan???!!!
tak aci lah macam ni...




9 comments:

ReD said...

aah laa... xkan lebuhraya tu aje??DUKE xde ke??hahaha

Ezzan Yusop said...

linda : DUKE? sekangkang kera tu je ko nk free.... :P

::mE uMmU:: said...

betul betul betul

sepatutnya kasik free kt pngguna PLUS tau takkkkkk...kadar tol yang mereka kene tahappppppp babun buntinggggg pnye mahal

oh!ttbe terEMOSI hohoho

Ezzan Yusop said...

ummu : babun bunting??? mihahah...kmu puasa ke idak ni ummu athiah... :p

PLUS nye tol dah la mahal...ptut bg la kat kami ni...ya rabbi!

dd dudu said...

kul 12 tgh malam sampai 5 pagi?
aloorr kene balik malam la ni ek hihi

Ezzan Yusop said...

dd : try la balik malam. td dd kata nk try balik malam. ezan pnh balik jb malam. dalam kol 11 camtu gak la. tp mase tu emergency. memang lengang la..xbyk kete. bleh race F1 la kat situ. :p

mun-e said...

hush sokong linda. kalo DUKE dapat kan beshhhhhhh

walaupun 2hinggit jer tapi kalo lalu seminggu abes 10 hengget ;p

zieda said...

klu da bg tol percuma mesti dorg ni rmi y berpikiran nk balik tgh mlm, huhu..jem la gamaknyer...

sgt emo gak,tol PLUS xde kerrr??? dah la mahal nk balik jb ni...waaaaa....RM 38++ gak tau!!!
Bagi diskaun pun da ok..hukhuk

Ezzan Yusop said...

zida : sape yg xnk bende free...eh eh tp td luqman kata takut tau balik mlm2...heheh!

tu la kn...38 tu pergi je plak tu! pergi balik je dh nk dkt 80 hinggit. aiyooo...supposedly bg la kat PLUS nye pengguna yg konfem2 rmai ni...