Followers

Thursday, March 12, 2009

siapa irfan dalam hidupku?

in my previous post, i wrote about how much i love Irfan. i love him the most and i always missed him so much. ingatkan tu macam statement biasa seorang artis (hahaha, perasan!) tapi ada gak mamarazzi (i'm refering this to you ek, muni. heheh!) nak korek-korek pasal my loved one ni. malangnya mamarazzi itu sudah meng-google-kan gosip tersebut namun cariannya menemui kegagalan. (saya tengah jelir lidah ni!)

tapi, untuk tidak menghampakan beliau yang mungkin akan membunuh dirinya sekiranya perkara ini tidak dapat dibongkarkan, saya penuhi hasratnya untuk melihat gambar chenta hati saya ni. oleh sebab ramai yang nak tahu tentang Irfan (ceh, ramai ke? macam muni seorang je yang beriya nak tahu. hakhak!) and some people even assuming that he's my boyfriend (sungguh lucu ok), disini saya sertakan beberapa gambar berukuran pasport untuk tatapan umum.






inilah dia Muhammad Irfan. Anak saudaraku.
sudah, jangan gosipkan kami.
saya masih setia dengan JiHoo Sunbae.
kepada irfan : makcik malu kita digosipkan bersama. hukhuk!




Pesanan kepada muni :
Anda dalam rancangan Wakenabeb! Apa perasaan? Ahaks!
Jangan jeolous ye muni, Irfan saya amat comel sekali.

7 comments:

mun-e said...

wakakaka tertipu gue! cisssss!

ya ampun~ comei bangat irfan kamu. comei bangat!! rasa mau rangkul beliau dengan rakus mau cium pipi nya! (ganas x ayat ni :p)

cisssss ezzan gue sudah 2 kali tertipu sama kamu punya entry! how dare u ezzan!

~mangse sng d tipu wuwuwu~

eh puk umu sebab die y kate irfan itu pakwe ezzan. aku tidak bersalah! :p

Ezzan Yusop said...

muni : hahahahahahahahahahaha...kesian mangsa bukan nama sebenar ni. tepukan gemuruh buat ummu sebagai pelakon pembantu..(sila amik piala dalam laci mejaku). comelkan dia? thats why sanggup je tinggalkan kerja semata-mata dia. wahahha!

dd dudu said...

aper ar muniiii wat malu kaum jekk arrrr ;p

DilaGhani said...

yo. irfan punya rambut macam itu noh hujan pny rambut.sangat kewl.suh dia maintain gitu sampai jadi atuk.baru jadi atuk yg kewl macam atuk goku yang gatal ada cangkerang kura2 di belakangnye

na.ni said...

makcik malu kita digosipkan bersama. hukhuk!
--> ahaha! poyo siot ayat..adei~ LOL

nurul azida ahmad said...

comel comel comel...
geram seh ngk irfan..lalala

Ezzan Yusop said...

dd dudu : mari kita gelakkan muni...huahuahuahua!


dla : hoyehh!! mmg sgt cool, kecik-kecik dah pandai menari..i like to move it, move it!


kema : poyo tak poyo tak? hahaha...adei, aku rasa aku tua. tak suka ok.


zieda : lalalala...saya tau ramai org jeles dgn saya. hakhakhak!