Followers

Saturday, March 14, 2009

soalan ayahanda kepada anakanda

minggu ini saja 2 hari saya tidak berjumpa dengan ayahanda dan bonda saya walaupun kami tinggal serumah. saya balik ke rumah waktu pagi selepas mereka keluar bekerja. ini semua kerana 2 hari tersebut saya bermalam di hotel...bukan Hotel California ke apa ek (sila jangan salah sangka), tapi hotel yang bernama 'Hotel OAS de Putrajaya' (nama ini diberi oleh Megat, sungguh tidak sedap tapi tu saja yang came out from his mind. hahaha!). ayahanda sempat bergurau dengan mengatakan "lama tak jumpa" kepada saya. sebak tak sebak tak? hehehe. saya hanya mampu tersengih. then weekend ni, apabila saya berkata kepada ayahanda yang saya ada training lagi (sungguh tak suka sebab bosan and i had to missed J&J wedding in Pahang! dang it!!), ayahanda bertanyakan satu soalan yang agak mencabar minda saya serta tidak terjawab sehingga sekarang...




"setiap hari kerja, bila off-day nya?"



hmm...ye tak ye jugakan, bila ek off-day saya boss?
sila jawab.
hukhuk!

3 comments:

Balqis Umairs said...

Ezzan, bersabar lah... tapi sebelum itu...
....
...
..
.
..
...
....

jom kite nangis same2, sempena keje yang dia 'OFF-DAY'...

huahuahua...

mun-e said...

kita serupa~~

kita serupa~~


p/s: baru sampai ofis d pagi sabtu! wat the fish?!!

na.ni said...

alalala...cian ko..
xpela.sementara muda ni.keje je la dgn maju jaya (LOL apakah??)
aku pi wed j&j..
nnti haku upload pic..huhuhu
btw nama hotel korg tu mmg awesome! LOL