Followers

Friday, April 17, 2009

kembali senyum

entry ini tiada kaitan dengan lagu Izwan Pilus tu.
tiada kaitan juga dengan adik Izwan itu. apa namanya?
oh, si Aril itu.
maaf, saya tak minat dia.
mata saya hanya tertumpu pada Hafiz.
tapi itu bukan point of the story here. haha.





apa point sebenarnya saya letak gambar oh-sungguh-menyerlah-kepucatan-muka-anda-yang-tidak-pandai-bermekap-seperti-salwa? haha.


sebenarnya saya...
saja nak tayang muka yang segar.
walaupun tak cukup tidur.
muka yang baru lepas mandi.
(point dia nak cakap yang dia dah mandi...ada faham?)
ke...muka sama saja macam tak mandi? ceit!



ps : ini bukan tudung semalam. harap maklum ye. sila cuci mata anda jika anda sangkakan ini tudung yang sama. sebelum ada yang menegur, baik beritahu awal-awal. haha.

6 comments:

mun-e said...

oh ezzan! baru nak tegur kate dah mandi tapi tudung same jerrrrrrrr

wakakaka :p

ezzan, minat hafiz gak! uh uh smalam die pakai cekak comeiiiiiiiiii :]''

opss terkuar air liur plak ~~ :p

salwa said...

hello cik ezzan cikgu BI..aku bkn reti mekap sgt pon ok...conteng2 jek

nurul azida ahmad said...

ezzan tudung tu kn mcm tudung y ummu pki smlm..ahaks..:-p

Ezzan Yusop said...

muni : ezan dah agak muni mesti akan nak tegur, tu yang ezan wat statement awal2...hahaha!


salwa : conteng2 inda, aku slalu tengok ko tacap masa pas solat sume. dgn blusher bagai...hahhaah!


zida : excusez moi...ummu pnye bunga sikit ek...hukhuk!

Anonymous said...

alhamdulillah la ezzan dh hepi...=)

Ezzan Yusop said...

linda : syukur...padahal malam tu siap nangis sikit sebab penat batuk macam ala2 sesak nafas (oh, tiada siapa yang tahu tentang ini..hukhuk)